کاربرد واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
کاربرد واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی
شنبه 20 فروردين 1401 ساعت 13:9 | بازدید : 55 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

تمیز کردن نما اغلب با استفاده از آب انجام می شود. البته هر شوینده ای که برای نماشویی استفاده شود در نهایت برای تمیز شدن صد در صدی به آب نیاز دارد. اما استفاده از آب نیز بسته به شرایطی است که تاثیر حداکثری بر نما بگذارد. برای نماشویی ساختمان با استفاده از آب باید از دستگاه هایی استفاده شود که آب را با فشار بیشتری به نما تزریق کند چرا که با استفاده از فشارآب نما بهتر تمیز می شود. مهمترین دستگاه برای انجام این کار، واترجت ۲۵۰ بار است.

نماشویی چیست؟

برای تمیز شدن سطح نما از مواد مخصوص و آب استفاده می شود تا جرم ها و آلودگی ها به طور کامل از بین برود. نماشویی و شستشوی نما عملی است که از طریق آن سطح نما را از هر نوع آلودگی پاک می کنند.  نماشویی را می توان بر روی انواع نمای ساختمان با هر جنسی از نما انجام داد. اما انجام این کار کاملا تخصصی و نیازمند مهارت است چرا که هم در به کار بردن نوع متریال مورد استفاده و هم در نوع دسترسی به نمای ساختمان نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالا است. شرکت ها و مجموعه هایی برای انجام خدمات نماشویی و شستشوی نما تاسیس شده اند که کار شما را راحت می کنند. این شرکت ها دارای کادر ماهر و کارآزموده ای هستند که با سرعت و دقت کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند.

واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی

از معمول ترین روش ها برای شستشوی نمای ساختمان، استفاده از واترجت ۲۵۰ بار است. این دستگاه یک وسیله پر فشار در انتقال آب است. فشار سبب می شود تا جرم ها و کثیفی ها تا حد زیادی از سطح نما پاک شود. انواع واترجت با فشار های مختلف برای نماشویی وشستشوی نمای ساختمان وجود دارد که اغلب شرکت ها از نوع سه فاز واترجت ۲۵۰ بار استفاده می کنند. اما بهتر است که این دستگاه با ورودی های مختلف برق در این مجموعه ها وجود داشته باشد تا کار نماشویی با مشکل مواجه نشود. واترجت آب را با فشار خیلی زیاد به سطح نما پرتاب می کند که سبب از بین رفتن جرم از روی نمای ساختمان می شود.

مجموعه کارویس و نماشویی با واترجت

مجموعه کارویس یکی از معتبر ترین تیم های نماشویی و شستشوی نما است که با داشتن انواع وسایل و تجهیزات مربوط به نماشویی ساختمان این کار را به بهترین شکل ممکن  انجام می دهد. شما می توانید بدون هر گونه نگرانی کار شستشوی نمای ساختمان خود را به کارویس بسپارید.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 61
:: بازدید هفته : 109
:: بازدید ماه : 109
:: بازدید سال : 123
:: بازدید کلی : 2040